rebeccahorn

Börjar om!

Publicerad 2012-06-14 13:32:49 i My life♥,

Hej alla glada små prickar!
Nu är det så att jag nämligen har bestämt mig för att börja blogga igen efter flera månader, vilket skulle kunna vara jävligt skönt faktiskt! Jag har inte bestämt mig för vilket ämne jag ska prata om eller något sånt, men det får jag se sen när jag har kommit igång!
Ni kan ju höra lite om vad som har hänt under tiden som jag inte har bloggat.
-jag har hittat mitt livs kärlek!
-börjat och slutat första året på gymnasiet!
-börjat jobba!
-träffat helt underbara nya vänner
Så nu har jag ju alltså sommarlov, men kallar det inte så mycket sommarlov, jobbar ju ändå hela sommaren förutom 2 veckor i juli så. Men aja det är pengar i alla fall.
Nu ska jag faktiskt gör mig i ordning för att åka och jobba, en sådan dag då man jobbar från 17-22 så inget faligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela