rebeccahorn

God morgon

Publicerad 2012-10-25 09:22:19 i My life♥,

Fan vad kallt det har blivit nu på morgonen. Och man känner liksom att man inte vill ta på sig en vinterjacka nu eftersom att det fortfarande är oktober. Har i alla fall beställt en canada goose så väntar på den. Hoppas att den kommer nästa vecka så jag inte behöver frysa mer x)

Den här är det:

Lektion

Publicerad 2012-10-23 10:40:58 i My life♥,

Sitter i klassrummet och har affärsjuridik. Det suger för hatar problemlösning. Aja får sluta lite tidigare idag vilket är as skönt så ska softa järnet idag.

In tha school

Publicerad 2012-10-16 12:49:06 i My life♥,

Sitter i skolan och har matte, vilket suger. Bara två lektioner kvar sen får man gå hem. Även fast det är sent man slutar. Sitter bara å lyssnar på musik och kollar fb och ig.

Sen för några dagar sedan så fick jag ett mejl från bdb eller dayviews som de sr bytt namn till. Då hade jag fått en kommentar så satt å kolla alla bilder och ba vafan hände liksom. Man kunde ju se riktigt förjävlig ut alltså. Aja inget snack om det. See ya

Jobbigt

Publicerad 2012-10-15 14:03:57 i My life♥,

Usch och fy vad allt är jobbigt just nu. Finns så mycket som händer som jag inte orkar att tänka på för att man vet att en person man älskar aldrig kommer komma tillbaka, någonsin. Jag saknar dig min älskade morfar <3

God morgon

Publicerad 2012-10-09 07:55:00 i My life♥,

Nu är det dags att åka till skolan och ha idrott nu på morgonen. Slutar klockan 4 så det är en lång dag idag. Sen så ska man åka hem och bara ta det lugnt. Vilket ska bli skönt.

Kommer skriva lite mer senare när jag får tid över see ya!

HöstMode

Publicerad 2012-10-08 20:00:00 i My life♥,

Min åsik om mode i höst/vinter är : 
 

Funderar!

Publicerad 2012-10-08 18:18:04 i My life♥,

Har i stor sätt bara suttit och funderat på hur jag ska fixa min header. Men kommer inte på något just nu. Plus att det är lite svårt när man inte sitter vid sin egna dator. Är för tillfället hemma och då är det mammas dator och där finns det inga bilder eller något sådant. 
 
Men i alla fall, har en idé men den får man fxa senare ikväll. Har hunnit att äta middag så nu ska jag städa lite så att man får lite pengar. Sen åka och möta min älskade pojkvän i Tumba för att åka och sova hos honom. 
 
See ya later! 
 

Musik som jag rekommenderar!

Publicerad 2012-10-08 17:30:00 i My life♥,

Detta rekommenderar jag i musik. 
 
Adeles nya låt till nya James Bond: 
 
 
Ifall du vill ha lite mera partyaktigt så tycker jag att du ska lyssna på denna:
 
En Axwell remix på låten In My Mind:
 
  Finns även med Flo-Rida 
 
Sen ifall man är ett Gossip Girl fan så borde man i alla fall lyssna på denna: 
 
Leighton Meester- somebody to love 
 
 

Om mig!

Publicerad 2012-10-08 15:33:45 i My life♥,

Jag heter då Rebecca Horn och är 17 år gammal. Fyller 18 år i Mars. Bor i södra delen av Stockholm. 
I min familj består vi av två delar på ena sidan och pappa på andra sidan. På mammas sida är det i stort sätt bara hon, jag och mammas pojkvän. Pappas sida så är det han, jag, min lillebror Isidor, pappas tjej samt barn. 
Går i Tullinge Gymnasium år 2, ekonomi linjen. 
 
Utöver det så har jag min älskade pojkvän och hans familj. Gör inte så där jättemycket på fritiden men ska sätta igång med gymandet igen. Börjar nästa vecka. Sedan ska jag sluta röka nästa vecka också, eller i alla fall dra ner på det. För känner att det bara försämrar allt. Att vakna med en fruktansvärd hosta på morgonen är inte speciellt kul. 
 
I alla fall så är det inte så mycket ni behöver veta om mig. Förutom att jag är en person med konstigt humör. Så det jag säger eller gör ska man aldrig i stor sätt ta personligt. Är oftast väldigt glad av mig, finns dagar som är sämre än andra vilket alla har. 
 
Finns inte så mycket mer å skriva nu. Återkommer. Ciao! 

Ska göra ett nytt försök!

Publicerad 2012-10-08 14:06:10 i My life♥,

Hellooo.

Nu är det så att det ska bli skönt på något sätt att börja blogga igen då man kan skriva via mobil, vilket betyder att man kan uppdatera lite oftare.

Inte så mycket har hänt. Börjat andra året i gymnasiet. Varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Sen är det tråkiga saker som har hänt också men som inte är något kul att ta upp.

Jaja. Sitter i skolan just nu och har affärsjuridik. Bara en halv timme kvar tills man slutar sen så ska man åka hem och göra sådant som behövs. Alltså tvätta kläder så att jag kan ta med nya kläder till min pojkvän. Eftersom att jag i stort sätt bor där. Men i alla fall, ska skriva ett nytt inlägg lite senare om mig själv.

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela